Plank Csaba-Leskelődéseim

Csak szívvel érdemes.Bármit. - Vida Gusztáv

Visszatekintés II. 2017.07.10. (Az üregik földjén)

2018. július 06. 22:45 - PlankToni

...valahol a Mezőföldön...

 Történt egyszer, hogy valamilyen megfontolásból ( nem vagyok benne biztos, hogy jól átgondolt ötlet alapján) a környék egyik dimbes - dombos részére üregi nyulakat telepítettek. Az eltelt idő alatt "kissé"elszaporodtak mint a "nyulak".A környéken gazdálkodó földtulajdonosok bánatára.Egészen eddig csak hallottam róluk, de valahogy kiestek a szórásból, látókörömből.

Ahogy telt - múlt az idő egyre többet gondolkodtam rajta, hogy csak  meg kell(ene) látogatnom őket és csinálni pár felvételt róluk.Aztán a gondolatot tett követte.Egy hajnalban az irányukba vettem az utam.Távolabb parkoltam le és gyalogosan közelítettem meg a terület ezen szegletét, de amilyen kis szemfüles és fürge "jószágok"ez a módszer nem vezetett eredményre.

Így gondolván egyet kinéztem egy könnyen megközelíthető kotorékot (fényképezés szempontjából), amiben láttam eltűnni a kis füleseket...

Ahogy kiértem az alábbi látvány fogadott...volt közöttük "kakukk"tojás is...

blog.JPG

blog1_1.JPG

blog2_1.JPG

...mindent rágnak...és esznek...

blog3_1.JPG

Némelyike szemrevételezett...

blog1_2.JPG

Reggeli tisztálkodás közben...

blog2_2.JPG

Jól esett a reggeli nyújtózás...

blog4.JPG

Jövet - menet volt egyéb látnivaló...

blog3_2.JPG

Elmélázott Őkelme...

blog4_1.JPG

És a feleszmélés pillanata...

blog5_1.JPG

Azóta nem jártam az üregik földjén...de tervezek még vissza térni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://plankcsaba-leskelodeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr5714098469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása