Plank Csaba-Leskelődéseim

Csak szívvel érdemes.Bármit. - Vida Gusztáv

Fagyoskák...

2019. május 01. 14:17 - PlankToni

Gyermek sors hidegben...

Még szintén februárban történt, hogy megnéztem a nádas szélét, környékét. Alig léptem be a területre, egy enyhe kanyart követően kettő vadmalacot vettem észre a bokrok tövében. 

blog1_13.JPG

Óvatosan mozogtam a közelükben, ugyanis a sűrűbe nem láthattam be, így nem tudtam, hogy anyukájuk a közelben van -e. Tudnak kellemetlen meglepetéseket okozni a malacos kocák (is)! Ezt szerettem volna elkerülni!

Szegénykék úgy el voltak foglalva önmagukkal, hogy nem is érzékelték, hogy ott vagyok és kattogtatok! Kisebb gondjuk is nagyobb volt ennél, így ránézésre...

blog_11.JPG

blog2_11.JPG

Turkálgattak, keresgéltek...

blog3_13.JPG

blog4_12.JPG

Időközben egy harmadik társuk is előkerült a sűrűből.

blog5_11.JPG

Hagytam őket békésen keresgélni, jó egészséget kívánva, hogy túl éljék a fagyos késő téli napokat - éjszakákat!

A nádfal tövében pár darab szarvas tehenet vettem észre, dokumentációs jelleggel készítettem egy képet róluk, hogy az ember nem is gondolja, hogy pár méterre tőle "mi történik" ha egy hasonló terület rész mellett halad el!

blog6_10.JPG

Egy reggeli fénykép egy csatornáról...

blog7_10.JPG

Ez a reggel ennyit tartogatott!

Szólj hozzá!
Címkék: Malacok

A bejegyzés trackback címe:

https://plankcsaba-leskelodeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr9914797842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása