Plank Csaba-Leskelődéseim

Csak szívvel érdemes.Bármit. - Vida Gusztáv

Visszatekintés...

2018. június 26. 23:05 - PlankToni

2017.03.26.

...ezen időszakban amikor csak tehettem, mentem...Ugyan is, ebben az időszakban a szarvasok már javában "hullatják" királyi fejdíszeiket, agancsaikat...azzal a nem titkolt szándékkal mentem, hogy a körzetben megelőzzem az illetékteleneket, ami az utóbbi időben kicsit elharapódzott. Na persze velük ellentétben, kerülve a vad zavarását.

Ez a délután is úgy indult, hogy korábban kimentem és leültem egy les alá...mögöttem erdő, előttem a legelő - kaszáló és velem szemben kb.400 méterre egy sűrű.Ezen a délutánon az égiek velem voltak, mint utóbb kiderült...

...még fent volt a nap mikor a szemben lévő sűrűségből kiváltott egy 7 - 8 főből álló bikacsapat a kaszálóra.Szerencsémre irányomba kezdtek el legelni, ezáltal lassan - lassan csökkent a közöttünk lévő távolság.Szerencsémre bejöttek elém 40 méterre...sikerült róluk több képet is készíteni, de az igazi az volt mikor egymással "felágaskodva" a mellső lábaikkal próbálták egymást regulázni...ez (is) felejthetetlen pillanat volt.Ez idő alatt, majdnem teljesen mozdulatlanul eltölteni 1,5 - 2 órát...utána alig tudtam lábra állni, persze miután elvonultak, megvártam, nem szerettem volna őket megzavarni...Külön érdekesség volt a csapatban...az egyik ifjonc a kiváltás előtti pillanatban hagyhatta el a fejdíszét, még kissé vérzett az agancstöve...

img_5293.JPG

Az alábbi képen látható közelebbről, hogy még "szivárog" belőle a vér...olyan friss a "levetés".

img_5355-crop.JPG

Itt pedig már az új fejdísz "épül"...ők korábban hagyták el a koronáikat...(nagy kár, hogy kilóg a láb...)

img_5365.JPG

Volt egy kis játék (erő fitogtatás) az ifjoncok között...olyan közel voltak, hogy nem fértek bele...

img_5374.JPG

...mi hibádzik a képen!?

img_5390.JPG

És az említett pillanat...

img_5326.JPG

Így ajándékozott meg ez a délután és este egy életre szóló élménnyel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://plankcsaba-leskelodeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr7214076051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása